Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

mandag 20. desember 2010

Muskontroller?

Det vil være ordet som beskriver denne gjenstanden godt. Endelig er jeg tilbake igjen etter en litt hektisk tid.



For de av dere som har vært å lest litt rundt på tekniske forumer og nyhetssider vil ikke dette være noe woah, men den er veldig unik.
Bare tenk deg å ha en rimelig god mus som med et tastetrykk kan bli om til en kontroller til dine spill på pcen som kjører bedre eller aller best med en slik en.
Dette er da en fin investering om du ikke krever en mus på over 2000 dots per inch.

Det som gjør meg litt skeptisk er selve undersiden hvor konsollen er.  Blir laseren skrudd av når du skifter til kontroller eller blir den å svi ut øynene dine uten at du selv vet det? Dette er også en slags hybrid av kontroller og kontroller, dermed sier jeg ut ifra erfaring at ingen av disse komponentene vil være i toppklassen.

Her er da spesifikasjonene til vidunderet:

Musen er trådløst tilkoblet med en USB enhet.
Den har 21 knapper hvorav 14 av disse hører til konsollen.
Den har også "force feedback".

Hadde det ikke vært for at jeg hadde en mus med adskillig høyere dpi og litt flere eller noen spill som trengte en slik kontroller på datamaskinen hadde jeg klart kjøpt dette.
Jeg inbiller meg at denne musen fungerer ganske bra på spill som du har på den bærbare pcen. Eller hvis man for eksempel ikke har lyst å bruke tastaturet på gamle emulatorer og klassiske spill som originalt skal ha kontroller.

For mer detaljert informasjon gå til:
http://shogunbros.com/

Kilde:
http://www.teknofil.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar