Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

tirsdag 9. november 2010

Gratulere med dagen!

Da var man tilbake etter en litt lengre periode med sykdom, beklager at det ikke er kommet innlegg på en stund men slik ble det altså. Uansett i dag ble Black Ops lansert og de aller ivrigste drog til nattåpne butikker for å kjøpe spillet allerede 00.00 eventuelt nedlastet det.


Mens jeg skriver dette innlegget driver jeg å instalerer spillet og jeg er virkelig spent. Siden spillet nå er ute kommer det da om ikke lenge forhåpentligvis en eller to videoer på Black Ops siden, men alt til sin tid. For de av dere som enda ikke som skal nedlaste spillet og for de av dere som har konsollversjonen, må jeg bare komme med en advarsel om at de har skjerpet inn om du er over 18 år og får lov til å kjøpe spillet. Det er ikke alltid de stedene hvor de selger spillet til mindreårige hvor det er billigst og det er anbefalt på det høyeste å få en voksen til å kjøpe det for deg for enkelhetsskyld. Hvis du ikke har tilgang på voksne er det bare å renne rundt i alle butikker.
Altså enda en vakker bi-effekt av et skravelsjukt media som setter alt i feil synspunkt.

Det var alt jeg hadde på hjertet for dagen og i det nermeste vil det komme et innlegg om anime fra meg. Forhåpentligvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar