Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

mandag 29. november 2010

Requiescat in pace...

Det er latinsk og betyr hvil i fred og det er nettopp det en av de få skuespillerene jeg har lært meg navnet på skal gjøre. Leslie Nielson døde søndag 28 november 2010.



Han hadde også hovedrollen i min favoritt trilogi nemlig "mannen med den nakne pistolen I, II og III". Han har også spilt i mange andre mer eller mindre seriøse filmer og serier blant annet "politiskolen". Denne skuespilleren er en legende innen komediens sjanger og er en person som så absolutt må huskes i lik eller større grad av andre store filmpersoner. Hvis man ikke har sett hans verk så burde man virkelig gjøre det før de blir destruert av en eller annen gal leder.

Jeg vedtar nå uoffisielt at 28.11 hvert å blir omgjort til Leslie Nielson dagen. Denne dagen skal markeres ved å se en episode eller en film fra hans verk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar