Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

onsdag 13. oktober 2010

Hold it!

Det er et av sitatene du kommer til å si når du er ferdig med disse spillene.

Ja jeg snakker
om Ace Attorney. Spillserien har klart å produsere hele 5 spill hvor 3 av disse er en trilogi med historie som henger tett sammen, men det betyr ikke at du må ha spilt de tidligere spillene for å nyte de senere. En av dem er en spinoff serie som heter Apollo Justice, og et annet som heter Miles Edgeworth Investigations.

Kunne ikke sagt det bedre selv!

Men nokk om spillene for denne gang nå skal jeg snakke om noe annet.

Det jeg skal fram til er det at Miles Edgeworth spillet som man lenge trodde var en spinnoff er faktisk blitt til en egen underserie. Dette skjedde når det ble bestemt at det skulle lages en nummer 2. Noe jeg gleder meg veldig til, men det store problemet er at den bare er lansert i Japan og er dermed på japansk og støtter ikke PAL formatet som vårs europeiske dualscreen har. Atter en gang venter jeg spent på lanseringsdatoen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar