Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

lørdag 2. oktober 2010

Seitokai Yakuindomo!

Har nå sett ganske langt på serien og må si at jeg er positivt overrasket. Den er underholdende hele tiden, men kan bli litt slitsomt med "koffert" humoren som de spiller nesten konstant på.
Mengden "koffert" blir ikke mindre jo lengre man kommer ut i serien, den derimot bare øker og øker!



Serien er fortsatt pågående og jeg håper det blir en anime som har i hvertfall 20 episoder.
Er blant annet en av de beste humor animene jeg har sett og kan nesten måle seg med School Rumble.

Den er så absolutt verdt å ta en titt på!

Seitokai Yakuindomo smakebit :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar