Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

søndag 3. oktober 2010

Sora no Otoshimono!

Hei Hei!

Nå har jeg sett ferdig denne animen som jeg ble anbefalt av en venn. Sora no Otoshimono. Det var en bra anime med mye humor og historien var relativt grei, ikke det at den hadde trengt det.


Etter å ha sett første episoden tenkte jeg: "hvordan skal dette utvikle seg, det er jo ikke noe potensial her." Men når jeg så neste så skjønte jeg hvordan. Nemlig ved å spille på ekstreme perversiteter som trekker til seg publikum i puberteten eller perverse voksne.

Dette er den mest echi animen som jeg noen gang har sett og det ble til tider litt for mye, men de hadde noen gullkorn som virkelig er verdt å få med seg.

Sora no Otoshimono gullkorn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar