Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

søndag 3. oktober 2010

Venter og venter...

Nå har jeg ventet veldig lenge på Treyarch, synes nå jeg.
Black Ops er per anno omtrent 35 dager unna fra lansering og de har lagt ut video etter video med fristende materiale hvor de avslører nye og kanskje revolusjonerende funksjoner med spillet.



Det hjelper altså lite på min tolmodighet at de pøser ut med alle disse videoene.
Men "currency" systemet og "Wagermatches" så interessant nok ut. Det ser også ut til at de har fjernet atombomba fra spillet, for nå, og lagt til blant annet angreps hunder og SAM turrets.
De har også gjort det mulig å modifisere den røde dotten i siktet ditt på våpenet samt lage intrikate klanmerker.

Jeg må vel bare fortsette å vente...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar