Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

mandag 4. oktober 2010

Minecraft!!

Tid for å snakke litt om tidenes lekekassespill.
Nå forventer dere sikkert at jeg roser dette spillet opp i skyene, men det gjør jeg ei!


Minecraft er noe av det mest latterlige man kan betale for å spille. For det første er det et spill uten mål og mening hvor du bare farter rundt som en bajas mens du samler trær og steiner til den dagen du blir drept av over og underdimensjonerte zombier. For det andre vil hvilket som helst spill du finner på for eksempel

armorgames.com og 123spill.no gi deg mer nytelse enn dette spillet fordi de faktisk er gratis og har bestemte mål! For det tredje fullfører ikke spillet bruken av kuber overalt noe som får spillet til å virke uferdig. Det at det fortsatt er i beta eller alfa versjonen gjør ikke saken bedre, det er bare en traurig og lett gjennomskuelig unnskyldning for å gi ut et spill med mange, ja veldig mange bugs. Kanskje det verste av alt, hvem i hule heiteste orker å memorer oppskriftene for en super øks, gjerde eller fakkel!!

Har sett meg lei av dette spillet uten mening.
Håper de som lagde spillet tar en titt tilbake i tid og ser på hva de virkelig brukte produksjonstiden fordi dette er ikke verdt prisen.

3 kommentarer:

  1. Latterlig usakling innlegg, som får meg til å miste mitt syn på denne ellers så saklige bloggen. Betegnelsen 'Sandbox' betyr at det ikke er noe fast mål i dette spillet, så å kritisere Notch og de andre i firmaet for å skape et spill som knuser all motstand i sin respektive kategori er det jeg vil kalle idioti.

    "Kanskje det verste av alt, hvem i hule heiteste orker å memorer oppskriftene for en super øks, gjerde eller fakkel!!" er også et ganske dumt innspill. I andre spill, som strategi-spill, så memorerer du hvilke 'units' og bygninger du bør bygge først, og hvordan du skal bruke dem. I Minecraft er det lette og ikke minst LOGISKE oppskrifter, som du kan lett finne på en nettside, eller huske selv.

    Innlegget du har skrevet her er usaklig, barnslig, og ikke minst usant. Et sandbox spill skal ikke ha noen konkrete 'quests' eller mål, men du skal heller utforske og overleve i den fantastiske verden som er skapt av Notch og hans team.

    SvarSlett
    Svar
    1. Her må jeg si meg enig, tror anmelder har fullstendig misforstått konseptet. High five fellow minecrafter!

      Slett
  2. Bli med i minecraft-fellesskapet bygget av ModCombo, du vil oppleve de beste modsene på mobilenheten din.

    SvarSlett