Jeg hadde aldri trodd at dette skulle skje, nemlig at jeg måtte skrive om sesong 2 av Sora no Otoshimono. Oppriktig talt fikk jeg nesten nettopp høre om denne utgivelsen og ble ganske sjokkert.
Siden de nå blir å lage enda en serie med
enda mer perversiteter håper jeg virkelig de kommer med litt historie og avslutter helt plottet de startet på. Fordi man blir sabla lei pupper og lår i lengden, hvis man får det trykt i trynet hver bidige episode.
Men siden jeg startet på galskapen kan jeg like greit fullføre den med å se denne nye sesongen. For de av dere andre som ønsker å se den sier jeg bare lykke til, fordi du trenger stor lyst for å se denne og ha glede av hvert eneste sekund!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar