Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

mandag 11. oktober 2010

Sora no Otoshimono...

Forsåvidt den mest normale personen i serien.. jaja..
Jeg trodde ikke min egne øyne da jeg så at det ville komme en andre sesong av Sora no Otoshimono. Det viste seg faktisk at serien ble så godt mottat i Japan at de bestemte seg for å lage hele mangaen til en anime. Dette betyr mine damer og herrer at vi får en tredje sesong på nakken litt etter Sora no Otoshimono Forte.



Jeg fatter fortsatt ikke hvordan de skal videreføre det de har begynt på, men tatt i betraktning på hva de tidligere episodene handler om kan man egentlig ikke bli veldig overrasket. Har egentlig ikke mer å si om denne avsløringen annet enn:

Go continue watch those Z-cups!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar