Velkommen!

Hei og velkommen til min blogg om anime, spill, data, film og teknologi eller andre slike relaterte ting.

Alt skal være på norsk!

Hvis noen synes det er saker angående temaene som bør bli tatt opp er det bare å legge meg til på Skype eller Steam. (Tshakko)

Ha en fin stund!



Helligdager!

  • 31 desember (Nyttår)
  • 28 november (Leslie Nielsen)
  • 24 desember (Jul)
  • 17 mai (Nasjonaldag)
  • 14 februar (Valentine)
  • 1 april (Luredagen)

Populære innlegg!

søndag 10. oktober 2010

Seikimatsu Occult Gakuin!!

Hva er nå dette?
Hvis du noen gang har lurt på hvordan en skole som har det okkulte som hovedlinje kunne vært så bør du ta en titt.


Dette er da en serie som handler om det okkulte og de klarer å dra inn både monstre, magikere, profetier, etter-døden opplevelser, UFOer og mye mye mer. Den tilfredsstiller altså mine behov for det okkulte, men en ihugga fan ville kanskje ikke følt seg helt hjemme. Hvem vet, jeg er jo ikke det så kan ikke si helt sikkert.

Historien startet ganske greit og det var lett å skjønne at det var noe på færde, men den hadde to totale vendepunkter som gjorde at du måtte snu på perspektivet om hvem som var skurk og helt. Det er en spennende serie som så absolutt er bra og man blir nysgjerrig etter og bare å ha sett en episode så man ser like greit resten når man har begynt. Den har nesten en rundkomposisjon, men nokk til at jeg må lage et nytt begrep, nemlig en Q-komposisjon.

Hvis du liker det okkulte eller det litt utenom det vanlige, blandet med spenning og humor er dette noe for deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar